largomass - skuteczne tabletki na przyrost masy mięśniowej

Idealna, pięknie umięśniona sylwetka to marzenie wielu mężczyzn. Jej osiągnięcie to długotrwały proces, którego podstawę stanowią regularne ćwiczenia na siłowni i prawidłowo zbilansowana dieta wysokobiałkowa. Potrzeba przy tym dużo silnej woli i samodyscypliny. O czym należy pamiętać?

Dieta ma znaczenie

Podobnie jak o odchudzaniu mówi się, że zaczyna się ono w kuchni, to samo powiedzieć można o budowaniu mięśni. Organizm potrzebuje odpowiednich składników i kalorii, odpadają zatem jakiekolwiek restrykcyjne diety. To, jakiej ilości kalorii dostarczyć organizmowi, jest indywidualną sprawą uzależnioną od wielu czynników takich jak np. typ sylwetki, staż treningowy, styl życia etc. W każdym razie należy postawić na wysokiej jakości żywność, w której królują produkty będące bogatym źródłem białka, kwasów tłuszczowych, błonnika i skrobi, a zatem np. chude mięsa, jaja, ryby morskie, orzechy, awokado, warzywa, produkty pełnoziarniste. Niezbędne są również odżywki białkowe.

Suplementy diety

Mówiąc o diecie, nie sposób pominąć tak istotnego aspektu jakim są suplementy diety. Po co je stosować? Z kilku powodów – przede wszystkim w celu poprawy skuteczności regeneracji potreningowej, a także wzrostu odporności organizmu i poziomu testosteronu oraz szybszego osiągnięcia pożądanych efektów. Doskonale sprawdza się Largomass bazujący wyłącznie na naturalnych składnikach. Zawiera m.in. L-argininę, Tribulus, L-karnitynę i specjalną kompozycję witamin (łącznie 12 naturalnych składników). Warto włączyć ten suplement do swojej diety, ponieważ likwiduje zbędny tłuszcz (jest on „przekuwany” w tkankę mięśniową), zwiększa aż o 50 proc. wytwarzanie  testosteronu i hormonu wzrostu, a przy tym poprawia samopoczucie i daje więcej energii do działania. 1-2 tabletki dziennie w połączeniu z dietą i treningiem szybko przyniosą rezultaty – z uwagi na naturalny skład produkt jest całkowicie bezpieczny dla organizmu.

Trening

Głównym celem treningu na rzeźbę jest redukcja tłuszczu i uwydatnienie muskulatury. Mogą go wdrożyć w życie osoby, które mają już na swym koncie co najmniej rok ćwiczeń siłowych połączonych z dietą. Przystąpić do niego „z marszu” można, jeśli się ma dobrą przemianę materii i poziom tkanki tłuszczowej na poziomie nie przekraczającym 15 proc. Początkującym zaleca się najpierw Full Body Workout, a potem trening dzielony. Ćwiczeniami, które składają się na trening na rzeźbę są: ćwiczenia na siłownię, aeroby i interwały. Bardzo istotna kwestią jest dobór właściwego obciążenia. Aktualnie zalecane są ćwiczenia z takimi samymi ciężarami i taką samą liczbą powtórzeń jak miało to miejsce podczas budowy masy mięśniowej. Przed każdym treningiem trzeba zrobić rozgrzewkę, a po jego zakończeniu rozciąganie. Uwaga: nie wolno zapomnieć o odpoczynku, mięśnie potrzebują czasu na regenerację. Ich przeciążenie może prowadzić do bolesnych kontuzji.

Plan to podstawa

Budowa mięśni to proces, który trzeba zaplanować w oparciu o indywidualne przesłanki. Istotne jest to, aby mieć motywację do zmian i umieć oprzeć się pokusom.

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *