largomass - skuteczne tabletki na przyrost masy mięśniowej

W procesie budowania masy mięśniowej dieta odgrywa bardzo ważną rolę. Dużą wagę należy przykładać do tego, co ląduje na talerzu – liczy się jakość pożywienia oraz jego kaloryczność. Nieodzowne jest przestrzeganie pewnych zasad, aby cieszyć się znakomitymi rezultatami.

Zanim przystąpisz do budowania mięśni

Każdy, komu marzy się pięknie wymodelowana sylwetka, powinien pamiętać o istotnej kwestii. Przed przystąpieniem do budowania masy mięśniowej trzeba osiągnąć odpowiedni poziom tkanki tłuszczowej – nie większy niż 15 proc. Nierzadko wiąże się to z koniecznością zrzucenia zbędnych kilogramów, w czym pomagają nie tylko dieta i trening (polecany jest Full Body Workout, a następnie trening dzielony), ale i suplementy przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej. Spośród tego typu preparatów godne uwagi są m.in. Slimunox czy Iqacai. W ich składzie znajdziemy wyłącznie naturalne składniki poprawiające metabolizm, zwiększające odporność i dostarczające potrzebnych organizmowi mikroelementów.

Co jeść na piękną rzeźbę?

Przy budowie masy mięśniowej zapomnij o restrykcyjnych dietach i redukcji ilości spożywanych kalorii. Bez nadwyżki kalorycznej ani rusz. Ale uwaga! Po pierwsze – jakość pożywienia ma kolosalne znaczenie, nie możesz jeść byle czego. Nie opłaca się oszczędzać na jakości produktów spożywczych. Po drugie – oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne. To indywidualna sprawa zdeterminowana wieloma czynnikami jak np. typ sylwetki czy twój tryb życia. Po trzecie – jadłospis powinien być zróżnicowany, jeśli codziennie będziesz jeść to samo, szybko się zniechęcisz. Jeżeli masz kłopot z ułożeniem planu żywieniowego, zwróć się o pomoc do specjalistów.

W twojej diecie muszą znaleźć się:

– chudy nabiał, chude mięso (np. piersi z kurczaka), ryby morskie i rośliny strączkowe dostarczające białka,

– pełnoziarniste produkty jako cenne źródło węglowodanów,

– warzywa zapewniające błonnik,

– „dobre” tłuszcze pochodzące np. z orzechów włoskich, awokado, oliwy z oliwek.

Nie zapominaj o posiłkach:

– przed treningiem – posiłek powinien zawierać szybko trawione białko,

– po treningu – posiłek ma dostarczyć szybko trawionego białka i węglowodanów wolnowchłanianych,

– przed pójściem spać – zalecana jest porcja białka wraz z tłuszczami.

Osoby budujące masę mięśniową powinny włączyć do diety odżywki białkowe, których zadaniem jest uzupełnienie niedoborów białka – zapotrzebowanie na nie jest wówczas spore, gdyż to białko jest głównym budulcem mięśni.

Stosuj suplementy

Largomass to suplement polecany w procesie budowania masy mięśniowej. Jest skuteczny, gdyż bazuje na 12 naturalnych składnikach takich jak m.in. kompozycja witamin, L-arginina, Tribulus i L-karnityna. Za sprawą regularnie przyjmowanego preparatu organizm wytwarza o 50 proc. więcej testosteronu i hormonu wzrostu, dzięki czemu zwiększa się również masa mięśniowa. Omawiany suplement to prawdziwy pogromca tłuszczu, który przynosi efektywniejszą regenerację powysiłkową. Poprawia nastrój i daje więcej energii do działania, a przy tym nie powoduje skutków ubocznych.

 

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *